Transport gratuit

Beneficiezi de transport gratuit in toata tara la o comanda de peste 199 RON

 
 

Service Autorizat

Incercam sa solutionam orice problema sau orice reparatie cat mai rapid si eficient pentru toate produsele cumparate de pe airmotion.ro

Plata in Rate

Ramburs, Transfer Bancar, Card Online, in Rate prin Raiffeisen, Card Avantaj, Star BT, Bonus Card, AlphaCard, Bitcoin, Card BCR, Card BRD

Comenzi telefonice

Simplu si usor

0748 883 163

Program

(L-V: 9-18) (S: 09-13)

Biroul mobil: 3 gadgeturi care ușurează munca agenţilor de vânzări aflaţi mereu pe drumuri
2018-11-08 09:59:00

Pentru un agent de vânzări care trebuie să fie mereu pe drumuri - de la un client la altul, chiar și de la un oraș la altul - libertatea de mișcare este extrem de importantă. Dacă petrece prea mult timp blocat în trafic sau alergând după autobuz sau troleibuz, sunt și cazuri în care aceștia își fac treaba pe jos, înseamnă că apucă să stea de vorbă cu prea puțini potențiali clienți.

Pentru un manager de companie al cărei domeniu de activitate se bazează în mare parte pe reușitele agenților de vânzări, timpul pe care aceștia îl câștigă poate fi esențial pentru succesul în afaceri. Iată 3 gadgeturi care pot rezolva cu o investiție minimă problema timpului pierdut și pot oferi agentului de vânzări mobilitate și toate resursele unui birou... în deplasare:

1. O trotinetă electrică

Trotineta electrică nu mai este o apariție nouă pe străzile noastre. A evoluat de la statutul de jucărie pretențioasă la un gadget de care multă lume se dezlipește cu greu. Asta pentru că oferă două lucruri extrem de importante într-o societate aglomerată din toate punctele de vedere: mobilitate și rapiditate.

Pentru un agent de vânzări care trebuie să parcurgă zilnic zeci de kilometri de la un potențial client la altul, mobilitatea și rapiditatea în deplasare sunt esențiale.

 În loc să stai blocat în trafic, în loc să aștepți autobuzul sau să mergi pe jos, trotineta electrică este soluția ideală pentru o zi de alergătură. În plus, dacă te deplasezi în alt oraș cu mașina, poți lua trotineta în portbagaj. Lasă autoturismul într-o parcare: te vei deplasa mult mai rapid cu trotineta, pentru că are avantajul de a ajunge și în locurile interzise unei mașini.

2. Un laptop 2-in-1

Când auzi vorbindu-se despre un laptop 2 în 1, trebuie să știi că este vorba despre un model de laptop tot mai popular în ziua de astăzi, care poate fi folosit și ca un laptop clasic, și ca o tabletă. Ecranul are tehnologie touch și poate fi detașat, autonomia este cu mult peste cea a laptopurilor clasice, iar greutatea redusă înseamnă că dispozitivul este mult mai ușor de transportat.

Pentru un agent de vânzări, versatilitatea pe care o oferă un laptop 2 în 1 este exact ce are nevoie atunci când trebuie să alerge zilnic de la un client la altul. Tableta este comodă și utilă pentru prezentări, iar laptopul ca întreg este ideal pentru îndeplinirea unor taskuri care necesită tastatura și robustețea unui laptop clasic.

 Trebuie să știi, totuși, un singur lucru: acest tip de laptop nu e făcut pentru jocuri video, așa că nu încerca să instalezi ultimul Assassin's Creed pe el.

3. O imprimantă portabilă cu scaner

Chiar dacă ai reușit să bați palma cu un client, înțelegerea verbală nu ține loc de contract - deși unii susțin că așa ar fi normal. Nu-l lăsa să se răzgândească: pune-i în față un contract sau, dacă nu este de acord cu unele dintre condițiile din documentul standard și ai libertatea de a face modificări în el, poți să printezi unul nou, îmbunătățit.

O imprimantă portabilă te va ajuta să faci asta chiar și în deplasare. Modelele noi sunt suficient de compacte încât pot să încapă chiar și în rucsac și vin cu o baterie care le asigură o autonomie ridicată. În plus, dacă optezi pentru un model de imprimantă dotată cu scaner, asta te va ajuta să scapi și de teancurile de documente pe care trebuie să le cari mereu după tine. Să fim sinceri, nimeni nu a văzut vreodată un agent de vânzări care să nu aibă câteva bibliorafturi de documente după el.

Așadar, tehnologia de astăzi poate să dea o mână serioasă de ajutor chiar și în domenii în care, de obicei, oamenii contează. Un agent de vânzări care se poate mișca repede, care poate încheia contracte noi pe loc și care are la dispoziție un întreg birou mobil va fi mult mai eficient și, în loc să-și consume energia alergând dintr-un loc într-altul, o va face încercând să convingă clienți noi.

Sursa foto: Shutterstock

Adauga comentariu

Nume *

Subiect*

Mesaj *

Aboneaza-te la Newsletter

MasterCard Airmotion Mastero Airmotion Visa Airmotion Visa Electron Airmotion Garanti Bonus Airmotion BRD Airmotion ShopMania Airmotion Compari Airmotion

Copyright © 2024 Airmotion , toate drepturile rezervate
SC Alt Aleco Group SRL, CUI 18701703, Capital social 10.000 Lei.

airmotion, logo
Airmotion
Bulevardul Timișoara 26, Bucuresti, 062346
Telefon: 0748 883 163
Protectia Consumatorului ANPC