Service Autorizat AirMotion

Nu mai porneste? Nu mai raspunde comenzilor? Ti se pare ca ceva nu functioneaza cum trebuie? Pentru orice defectiune pe care o intampini cu produsul tau cumparat de pe airmotion.ro, pentru piese de schimb sau pentru inlocuirea bateriilor care au depasit durata de viata, contacteaza-ne. Incercam sa solutionam orice problema sau orice reparatie cat mai rapid si eficient.

Alt Aleco Group este service autorizat pentru produse marca Airwheel, Inmotion, Inokim, Rayeetech, Pulse Performance Products, Kryptonics, Koowheel sau Eswing achizitionate din magazinul online Air Motion.

Daca ai cumparat o trotineta, bicicleta electrica, skateboard, biciclu, hoverboard, segway, motocicleta electrica sau alt produs disponibil pe airmotion.ro si ai constatat o defectiune, ne poti contacta la     

Prin telefon: 0748 883 161

Prin email: office@airmotion.ro

Adresa service-ului: str. Catinei, nr. 11 -13, Sector 6, Bucuresti

Atentie! Nu trimite produsul tau prin curier catre service-ul nostru inainte de o constatare telefonica. Peste 90% din situatii pot fi rezolvate respectand recomandarile din manual sau ale departamentului de Customer Service.

            Daca aparatul se afla inca in perioada de Garantie te rugam sa consulti sectiunea Garantie si Service

Inainte de a-ti supune produsul riscurilor implicate de transportul prin curier, iti recomandam sa faci mai intai urmatoarele:

  • Sa te asiguri ca ai citit complet manualul de utilizare. Multe situatii se rezolva prin urmarirea instructiunilor de ansamblare, pornire si utilizare a produsului.
  • Marea majoritate a manualelor de utilizare contin si sectiunea de Rezolvare a Erorilor. Cauta aceasta sectiune in manualul de utilizare al produsului tau si verifica daca tipul de eroare sau defectiune poate fi rezolvat prin recomandarile din manual.
  • Apeleaza, in utlima instanta, la serviciul nostru de Relatii cu Clientii. Aici vei primi informati si recomandari, iar daca se constata ca eroarea sau defectiunea nu este una minora, vei primi informatii privind procedura de trimitere a produsului la service-ul nostru.

Reguli importante de transmitere a produselor la service:

  • Produsele se trimit impreuna cu toate accesoriile primite in coletul livrat.
  • Produsele se trimit in ambalajul original, resigilat. In cazul in care ambalajul original s-a pierdut, va rugam sa anuntati acest lucru Departamentul de Relatii cu Clientii, pentru a putea identifica coletul dumneavoastra cat mai usor.
  • Produsele aflate in garantie trebuie sa aiba in colet "Certif. Garantie" in original si copie dupa factura de achizitie. Citeste mai multe despre Garantia produselor aici.
  • Coletul se trimite bine sigilat

Aleco Air nu isi asuma nicio responsabilitate pentru produsele trimise catre service fara o prima constatare si inregistrare telefonica a cazului dumneavoastra.

Aboneaza-te la Newsletter

MasterCard Airmotion Mastero Airmotion Visa Airmotion Visa Electron Airmotion Garanti Bonus Airmotion BCR Airmotion BRD Airmotion ShopMania Airmotion Compari Airmotion

Copyright © 2017 Airmotion , toate drepturile rezervate
SC Alt Aleco Group SRL, CUI 18701703, Capital social 10.000 Lei.
Protectia Consumatorului ANPC

EV MDC SSL