Returnare Produs

Acest formular este doar un model asadar nu este obligatoriu dar daca doriti sa faceti o cerere de returnare trebuie completat in intregime, si va vom raspunde prin e-mail in termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.

Informatii produs si motivul returnarii

Politica Returnare Produse


Produsele achizitionate la distanta:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
 Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 
 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care odata utilizate nu mai pot fi refolosite sau prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate, etc.

Rambursarea sumei achitate:
 Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data notificarii SC Alt Aleco Group SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract. Banii vor fi returnati in contul bancar furnizat de catre client.
 SC Alt Aleco Group SRL. va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Alt Aleco Group SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalaju loriginal cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.

Politica de returnare a produselor, conform O.G. 34/2014 , se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, deasemenea produsele care nu mai pot fi reutilizate nu se accepta ca retur.

Incheierea contractului la distanță se consideră încheiat atunci cînd clientul a primit o confirmarea prin e-mail.

Returnarea produselor cu defecte

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : office@airmotion.ro, in termen de 24 de ore de la primirea produsului. In cazul in care defectiunea nu a fost semnalata in maxim 24 de ore de la livrare, produsul nu va fi inlocuit.

Alte mentiuni legate de returnarea produselor

Nu se pot returna urmatoarelor categorii de produsele:
- Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, sau uzura
- Produse aduse pe comenzi speciale.

- Produsele, componentele sau accesoriile care odata utilizate nu mai pot fi refolosite.

- Cauciucurile rulate sau consumabilele cumparate separat sau cele care fac parte componenta a produselor, contravaloarea acestora din urma se va scade din valoare produsului returnat.

 In cazul in care produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site se poate returna fara niciun cost suplimentar din partea clientului, dupa ce, in prealabil, a fost trimisa o notificare in scris din partea acestuia in care se va specifica lipsa de conformitate a produsului in maxim 24 de ore de la livrare. Clientul poate solicita inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia.

La livrarea coletului, clientul are dreptul de a refuza produsele ale caror ambalaje au fost deteriorate. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii.

Pentru a notificarea SC Alt Aleco Group SRL cu privire la decizia de retragere din contract, consumatorul poate sa completeze optional formularul de returnare produse.


Aboneaza-te la Newsletter

MasterCard Airmotion Mastero Airmotion Visa Airmotion Visa Electron Airmotion Garanti Bonus Airmotion BCR Airmotion BRD Airmotion ShopMania Airmotion Compari Airmotion

Copyright © 2017 Airmotion , toate drepturile rezervate
SC Alt Aleco Group SRL, CUI 18701703, Capital social 10.000 Lei.
Protectia Consumatorului ANPC

EV MDC SSL